Blogolj!

A Super Bowl mellett a reklámok is taroltak

2020.02.03.
Már megszokhattuk, hogy a Super Bowl-ra nem csak a sportolók és a sportrajongók készülnek teljes erőbedobással, hanem a cégek és a reklámkészítők is. A világ egyik legnézetebb sportműsorának reklámperceit elképesztő összegért árulják (közel kétmilliárd forintba kerül fél perc reklámidő), de ez a legnagyobb cégeket nem tántorítja el.

A Lidl rádobta a Facebookra a tökéletes PR-bombát

Dorogi László
2020.01.29.
Ki hitte volna, hogy néhány svéd húsgolyó robbantja fel kicsiny hazánkban az internetet kedd estére. Az egyik hazai áruház-láncnak viszont sikerült kimaxolnia a tökéletes reklám fogalmát, a PR-csalira pedig mindenki ráharapott, aki számít.
Címkék: Facebook, reklám

Ezeket a cikkeket olvastad már?