Telitalálat volt a hatos lottón
Nyerőszámok: 2, 16, 22, 33, 43, 44 Nyeremények: 6 találatos szelvény egy volt, nyereménye 328 371 365 forint. az 5 találatos szelvényekre 375 270; a 4 találatos szelvényekre 7555; a 3 találatos szelvényekre 2070 forintot fizetnek.
Blogolj!

A Lidl rádobta a Facebookra a tökéletes PR-bombát

Dorogi László

Ki hitte volna, hogy néhány svéd húsgolyó robbantja fel kicsiny hazánkban az internetet kedd estére. Az egyik hazai áruház-láncnak viszont sikerült kimaxolnia a tökéletes reklám fogalmát, a PR-csalira pedig mindenki ráharapott, aki számít.

Fotó: femina.hu

"Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez a recepthez nem kell szerelési útmutató!"

- írta a Lidl egy hétfőn délután közzétett posztjában. A reklám értelemszerűen az áruházlánc egyik legújabb termékét, a svéd húsgolyót hivatott hájpolni, de arra talán még az áruház Facebook-oldalának kezelői sem gondoltak, hogy ekkorát fog szólni a dolog.

A Lidl a bejegyzéssel a bútorokat és háztartási eszközöket árusító IKEA orra alá dörgölt oda kicsit, ugyanis a svédországi üzletlánc egyik védjegye a darált húsból készített ételkülönlegesség, így hát gyorsan érkezett is a válasz:

"Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért ;)"

- replikázott azonnal az IKEA a Lidl akciójára.

A poszt ezt követően valóságos marketing-aranybányává eszkalálódott, olyan nagy vállalatok ültek fel a PR-vagonra, mint a Samsung, a Coca-Cola, vagy a Vodafone.

A kommentek között találunk kifejezetten szórakoztató bejegyzéseket is, az Országos Meteorológiai Szolgálat reakciója a személyes kedvencem:

Szinte egész nap szakadunk, nagyon jók vagytok! ????????⛈????

A Központi Statisztikai Hivatalnál sem mentek a szomszédba egy kis humorért:

Azt nem tudjuk, hogy vajon a svéd húsgolyó miatt e, de a statisztikák azt mutatják, hogy 18 ezer honfitársunk utazott ki 2019 III. negyedévében Svédországba. #mindenreisvanadat

A kommenteket olvasgatva az az ember érzése, hogy aki nem szól hozzá a poszthoz vállalkozóként, üzletvezetőként, vagy csak egyszerű bloggerként, az az ablakon hajít ki egy kis ingyenreklámot. A bejegyzést szerda délután egy óráig 26 ezernél is többen lájkolták, több mint 11 ezer hozzászólás érkezett alá és már 6 ezernél is többen osztották meg.

Címkék: Facebook, reklám
https://media.blogstar.hu/./pages/media/contents/blog/89672/pics/lead_800x600.jpg
Facebook,reklám
 

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?