Ez történt idén a médiában – II. rész

Kecskés István

Fura események sorozatát hozta az év ezen időszaka. Elképesztő emberek kerültek helyzetbe, gyaláztak és nyertek pénzt.

Április

Ennek a hónapnak a fele sem volt tréfa. Kezdjük a TV2-vel. Először is Hajós András közölte, hogy hányingere van a csatornától, de az nem zavarta, hogy amúgy a cégtől egy csomó pénzt felvesz. A Vajna-tévé játékot és műsorvezetőt is cserélt, de Majka jobb volt, mint Tilla. Amúgy a zenész rossz kedve részben érthető is volt, hiszen a TV2 olyat tett, amit nem szokás. Elővette Terry Blacket és behozta őt a kampányba. A kirakatmeleg nem mást állított, mint azt, hogy Vona Gábor a fiúkat is szereti. Lett is ebből botrány…

Érdekes, hogy a mai technika milyen hatással lehet a bírósági ítéletekre. Gulyás Márton került szembe az igazságszolgáltatással és a perét élőképpel közvetítette több internetes csatorna is. Fura volt.

És az is, ahogy a Kossuthon Kocsis Éva kérdezte Szél Bernadettet, vagy éppen Bősz Anettett. Úgy Havas Henrik módra működött.

A hónap végén az RTL Klub azzal borzolta az idegeket, hogy a jogerősen adócsalónak minősített Gáspár Beának adott néhány milliót.

Május

Mindig csodás, amikor egy médiaszereplő a szakmán felül helyezi magát és megmondja a tutit. Ez történt május elején is, nem is maradt válasz nélkül. Az előző hónapban is megénekelt Hajós András ismét megszólalt. Azok után, hogy elküldte volna Gyurcsányt a fenébe, kiderült, hogy legközelebb akár rá is szavazhat.

A Sziget Fesztivál előkészületei is tartottak már az ötödik hónapban és az RTL Klub kéjes örömmel kürtölte világgá, hogy a szervezők szerint a vendégek azt gondolják, Magyarország nem elég barátságos és befogadó hely. No, de ez csak egy vélelmezés volt, ellenben az tény, hogy Rogán Cecília és Sarka Kata a mindenhez is ért.  

Június

Az ATV nyáron sem állt le: előbb Vujity Tvrtkót hozták hírbe a csatornával, majd Demcsák Zsuzsa és Bochkor Gábor oda is szerződött. Micsoda nevek! Bár nem a baloldali csatornának nyilatkozott, de lett némi botrány abból, hogy Botka László lényegében szerelmet vallott Gyurcsány Ferencnek. Egész pontosan azt mondta, hogy jobb a véleménye a nemzeti elkúróról, mint egy átlagos választópolgárról. Botka nem sokkal később váltott is, már nem a hazai pályát, vagyis az ATV-t részesítette előnyben, hanem a jobbikos N1TV-t. A 24.hu is a célkeresztbe került, amikor azzal a hangzatos címmel hozott le egy cikket, hogy "A Boldogasszony zarándokvonaton nincsen fék". Természetesen ezen nem háborgott a liberális sajtó.

https://media.blogstar.hu/./pages/media/contents/blog/46383/pics/lead_800x600.jpg

Kapcsolódó blogbejegyzések

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?