Új műsorokat és csatornának hozott 2016 nyara

Ha az életünk valamelyik területén, akkor a médiában semmiképpen sem volt unalmas a 2016-os esztendő. Korábban Tvrtko, a herevasalós Berki Krisztán, Liptai Claudia, Gönczi Gábor, Friderikusz meg az Izaura Tv volt a főszereplő, most újabb nevek merülnek fel. A harmadik negyedév sem volt unalmas, még akkor sem, ha a nyári uborkaszezon azért rányomta a bélyegét erre az időszakra. Média, 2016. III.rész.

A futball Európa-bajnokság lényegében az egész évre rányomta a bélyegét. A franciaországi viadal minden magyar meccsén csúcsot beállító Király Gábor – nála idősebb labdarúgó nem szerepelt EB-n – bekerült D. Tóth Kriszta Elviszlek magammal című web-sorozatába.

Nemcsak a focisták, hanem a TV2 csoport is sikeres volt a nyáron: a Pro4-ből lett Mozi+ nézettsége minden várakozást felülmúlt 6-7 százalékos nézettségi adatokat hozott a 18-59 éves korosztályban.

A nyugis július után lendületesen indult az augusztus, hiszen már elsején kiderült, hogy a Class FM frekvenciaengedélyét nem hosszabbította meg a médiahatóság, aztán harmadikán bejelentették, hogy a Való Világ és a Big Brother keverékét tűzi műsorra az RTL Klub, amivel kapcsolatban a csatorna egyik igazgatója mondott is egy bődületes baromságot.

Ebben nem volt hiány később sem: a magyar fociszurkolók interneten hirdettek meg egy kamu ustawkát – utcai verekedés – a Szabadság-hídra és ezt bizony nem egy sajtótermék gondolkodás nélkül benyalta, hogy finoman fogalmazzunk.

Aztán kiderült az is, hogy a Spíler TV közvetíti majd az angol bajnoki mérkőzéseket. Először az volt a baj, hogy a csatorna nem létezett, aztán az lett a gond, hogy sehol sem volt fogható, most meg már csak az a baj, hogy sokak szerint idegesítőek a riporterek – persze, ez ízlés kérdése.

Augusztus 25-én új, hiánypótló műsor indult az Echo TV-n, Szorító címmel, amelyben közéleti szereplők kapnak valós kérdéseket.

És aztán bekövetkezett a magyar média történetének egyik legviccesebb időszaka. Először is a Bors készített egy interjút Szalai Ádámmal, csak nem a futballistával, hanem egy névrokonával – ilyen az, amikor az újságíró csak úgy küld egy e-mailt… Az egészben az volt legszörnyűbb, hogy még a lap akarta beperelni Szalai Ádámot, mert megtévesztette. Ezt követően meg kiderült, hogy megszűnnek Fásy Ádám műsorai a Sláger TV-n. És a hónap végére az is kiderült, hogy a ValóVilág 8-ba annyi büdös bunkó költözött be, amennyi az előző szériákba összesen.

Szeptemberben sajnos ők még nem láthatták az M5 csatorna indulását, pedig a köztévé ismeretterjesztő adója ekkor indult és nézésre igencsak érdemes. Az M4-nél is zajlott az élet, mert szeptember 9-én bejelentették, hogy a csatorna az összes NB I-es labdarúgó-mérkőzést közvetíti, amelyiket nem a tévében, azt az interneten.

Tíz nappal később megremegett a médiapiac, mert a Kiskegyed biztos forrásból arról értesült, hogy Vajna Timi gyermeket vár. Nem ezért, de ezzel együtt Fásy Ádám és Lagzi Lajcsi is a Zenebutik TV-re vitte a műsorait – ez, ugye, Timihez hasonlóan Vajna-érdekeltség. A hónap közepén ebben az évben először, de korántsem utoljára került a célkeresztbe Vona Gábor magánélete, ekkor még csak az ATV Magánszféra című műsorában.

(folytatjuk)

http://media.blogstar.hu/./pages/media/contents/blog/32808/pics/lead_800x600.png
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?