Sebestyén Balázs a címlapokon, Mészáros Lőrinc a médiában, a Ripost a standokon

Kecskés István

Forr a média tengere!

A főszerepben Mészáros Lőrinc, Sebestyén Balázs és társai, valamint a Ripost, amelyik ellentmondva a világtrendeknek az online kiadás után immár nyomtatottal is rendelkezik.

Kezdjük is a végén.

A napi történések már "nagyképernyőn" is elérhetők, a Ripost napilapként is elindult!

ripost.hu

A Ripost immár hosszú ideje működik online felületként, de december 1. óta immár az újságárusoknál is megtalálható. Mit megtalálható?! Kikerülhetetlen, mert akkora, hogy takarózni is lehet vele és bevallom ez engem rémesen zavar. Lehet, hogy jó a tartalom, de az ember többnyire, buszon, villamoson, HÉV-en, vonaton olvas újságot, de a Ripostot nem lehet, mert az ember biztosan orrba vágja a mellette ülőt, amikor kinyitja a lapot. Ami a tartalmat illeti: klasszikus bulvár, akinek ez bejön annak jó, én megleszek nélküle. A méreten kívül a legérdekesebb az egészben az, hogy amikor a nyomtatott sajtó a túlélésért küzd, amikor világszerte lapokat zárnak be veszteség miatt, nálunk úgy indult egy lap, hogy annak előbb internetes kiadása volt. Ez talán egyedi a világban.

A szólásszabadság volt az elsődleges szempontunk, vagyis az, hogy ugyanott folytassuk a műsort, ahol abbahagytuk. A Rádió 1-en erre minden lehetőséget megkaptunk: a Reggeli Show-t ugyanaz a stáb készíti, mint eddig, a műsor hangvétele, egyedi humora nem változik. A Morning Show továbbra is a mi gyerekünk, a mi szellemi termékünk, amiért küzdeni fogunk.

Sebestyén Balázs, radio1.hu

A mai Ripostban címlapon szerepel Sebestyén Balázs, aki az újság szerint elszegődött Andy Vajnához. Ezt kevéssé bulvárosan úgy lehet összefoglalni, hogy a Class FM analóg sugárzásának megszűnése után szabaddá váló műsorvezető és hű fegyverhordozói, Rákóczi Ferenc, valamint Vadon János hétfőtől a Rádió1-nél dolgozik majd, vagyis ott jelentkezik majd a Morning Show átkeresztelt verziója a Reggeli Show – ezt azóta hivatalosan be is jelentették –, ami lássuk be hiánypótló adás. Ez a reggeliműsor egyébként egy borzalmas műfaj. Nagyon kevesen tudják jól csinálni, de minden adó kötelezőnek érzi, hogy a hallgatókat vicceskedve ébressze. A Morning Show nélküli napokban alkalom kínálkozott más rádiók ébresztőműsorait meghallgatni, de azt hiszem azzal mindent elmondok, hogy a Kossuth Rádió 180 perc című adása a legszórakoztatóbb, mert attól az ember azt kapja, amit vár: híreket, se többet, se kevesebbet.

Hétfőn reggel az Andy Vajnához köthető rádióban szólal meg Sebestyén Balázs, ami mindenképpen bíztató, hiszen a műsorvezető azt mondta, csak olyan rádióval írnak alá megállapodást, amelynél nem szólnak bele abba, hogy mit mondanak. A Rádió1 úgy tűnik nem ilyen.

Megnyugodhatunk.

Mint említettem, nagyon fontos volt, hogy a leendő tulajdonossal politikailag is félszavakból értsük egymást. Mészáros Lőrinc ilyen ember. Az utóbbi időben többször is tárgyaltunk, és egyértelműen pozitív a róla kialakult véleményem, korrekt és szerény embernek tartom. Ő is abban lesz érdekelt, hogy az Echo Tv továbbvigye az eddigi szellemiségét.

Széles Gábor, Magyar Hírlap

Mint ahogy azok is, akik eddig minden médiavásárlás mögött Mészáros Lőrincet látták. A vállalkozó megvette az Echo TV-t, vagyis hivatalosan beszállt a sajtó piacára. Most aztán mindenki boldog lehet, aki eddig is Mészáros Lőrincet látta minden változás esetében – Mediaworks – és jöhet a nagy "na ugye!" kiálltás, hiszen a vállalkozó tulajdonos lett egy médiavállalkozásban. Ezzel sokan igazolva éreznek minden eddigi híresztelést, még olyat is, amiről később kiderült, hogy nem igaz. 

http://media.blogstar.hu/./pages/media/contents/blog/32212/pics/lead_800x600.jpg
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?